به گزارش راهبرد معاصر، محمداحسان خرامید، مدیر مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: روبیکا در نیمه آذر امسال توانست به بیش از ۱۵ میلیون کاربر فعال روزانه برسد تا با اختلافی قابل توجه بیش از دیگر پلتفرم های داخلی در جذب مخاطب موفق باشد.
بعد از روبیکا، پیامرسان های ایتا با ۹/۲ میلیون، سروش پلاس با ۳/۵ میلیون و بله با ۳/۳ کاربر فعال روزانه، قرار دارند.
آمارها حاکی از آن هستند که روبیکا از نظر تعداد کاربر فعال ماهانه نیز به رکورد ۳۵ میلیون کاربر رسیده است.
از نظر میزان کاربر فعال ماهانه بعد از روبیکا، پیامرسان های ایتا با ۱۵/۲ میلیون، بله ۹/۸ میلیون و سروش پلاس با ۸/۱ میلیون کاربر، از آمار بهتری نسبت به دیگر پلتفرم های داخلی برخوردارند.
همان طور که مشخص است، پیامرسان بله بر خلاف آمارهای روزانه، از نظر تعداد کاربر فعال ماهانه آمار بهتری نسبت به رقیب خود یعنی سروش پلاس دارد./ باشگاه خبرنگاران