دیدار اژه‌ای با مدیران رسانه‌ها؛ فراخوان اصلاح قانون مطبوعات؛ چند نقد جدی به قوه قضائیه اختلال در اینترنت برخی کاربران از ساعاتی پیش/ علت چیست؟ پیش بینی کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور/ احتمال بارش رگباری و پراکنده در نقاط مختلف وزیر بهداشت: امسال شش هزار تخت بیمارستانی افتتاح می‌شود انهدام ۸۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سال جاری اتصال برخط سازمان تأمین اجتماعی به دفاتر ثبت اسناد و املاک کشور اولین ربات انسان‌نمای طبل‌زن دنیا را بشناسید توزیع دارو در موکب‌های مرز مهران ممنوع شد جزئیات انسداد مسیر‌های تونل توحید برای امشب دادستان تهران: شرکت‌های هواپیمایی مسئول تخلف در زمینه قیمت بلیت هستند هشدار سطح نارنجی برای سه استان شرقی کشور/ آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی باستان‌شناسان به «قدیمی‌ترین سکونت‌گاه انسان در ایران» بازگشتند مهلت ۱۵ روزه دادستانی برای ساماندهی کالا‌های خطرناک دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع مسلحانه تربت‌حیدریه بازداشت جیب‌بر‌های زن پاکستانی توسط پلیس ایران/ زوار مراقب جیب‌بر‌ها باشند تخلف دو شرکت بزرگ توزیع برنج محرز شد

پرطرفدارترین پلتفرم‌های ایرانی معرفی شدند

مدیر مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات آماری از کاربران سکوهای داخلی را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 11
کد خبر: ۱۶۳۲۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، محمداحسان خرامید، مدیر مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: روبیکا در نیمه آذر امسال توانست به بیش از ۱۵ میلیون کاربر فعال روزانه برسد تا با اختلافی قابل توجه بیش از دیگر پلتفرم های داخلی در جذب مخاطب موفق باشد.

 

بعد از روبیکا، پیامرسان های ایتا با ۹/۲ میلیون، سروش پلاس با ۳/۵ میلیون و بله با ۳/۳ کاربر فعال روزانه، قرار دارند.

 

آمارها حاکی از آن هستند که روبیکا از نظر تعداد کاربر فعال ماهانه نیز به رکورد ۳۵ میلیون کاربر رسیده است.

 

از نظر میزان کاربر فعال ماهانه بعد از روبیکا، پیامرسان های ایتا با ۱۵/۲ میلیون، بله ۹/۸ میلیون و سروش پلاس با ۸/۱ میلیون کاربر، از آمار بهتری نسبت به دیگر پلتفرم های داخلی برخوردارند.

 

همان طور که مشخص است، پیامرسان بله بر خلاف آمارهای روزانه، از نظر تعداد کاربر فعال ماهانه آمار بهتری نسبت به رقیب خود یعنی سروش پلاس دارد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
آخرین اخبار